Friday, July 8, 2011

Jung Min'in 8 Temmuz 2011 tarihli tweeti

Canım oppam bugün twitter'a girdi ama ben ne yaptım kaçırdım:(
Ah filiz ah :(
Ah oppam ah bula bula bugünü mü buldun:(


Bugün oppam'ın telefonun başından trafik kazası geçmiş. Ne yazikki kurtulamamış. Ruhuna .... (yazmıyorum ki okumak zorunda kalmayın :)))


Bu resmi paylaşmış altına da şöyle yazmış.
으하하하! 차에 내려 뭔가 떨어지는소리에 보니 휴대폰이 ㅠㅠ 차가 오길래~ 막고 주울까하다 너무 빨리와서 기다렸는데 딱 내 휴대폰을 밟고ㅠㅠ사요나라!!! 몰레몰레! 얼마동안은 네 덕에 자유인이겠구나!^_^* http://t.co/UKGnkds

Bu da benim naçizane çevirim.

arabadan inerken birşeyin düştüğünü duydum.
sonra benim telefonum olduğunu farkettim
T_T
Onu almayı denedim ama çok hızlı bir araba geliyordu
bu yüzden beklemek zorunda kaldıım
ama araba telefonumu kırdı
Bye Bye telefonum
T_T
Bir süre özgür kalacağım
Teşekkürler




No comments:

Post a Comment