Monday, July 11, 2011

Park Jung Min'in ilk Tayland Fan Toplantısı

Park Jung Min'in ilk Tayland Fan Toplantısı


Odanın ortasında kanepede

JungMin biz odaya adım atar atmaz yüzünde güneş parıltısı gibi kocaman bir gülümsemeyle bizleri harşıladı ve ‘Sawasdeekab’ dedi. ( Sanırım Tayland dilinde hoş geldiniz gibi bir şey)

JungMin genelde mutlu olan biri olmasına rağmen Not Alone albümünde sert ve keskin bir imaj vardı. Daha sonra onla konuştuğumuzda ise hala aynı Park Jung Min olduğunu şu an Tayland dili çalışarak eğlendiğini söyledi. Park Jung Min’in öyle bir karizması varki hayranları eğer o gece yarısı bile gelmiş olsa onu havaalanında karşılıyorlar.”

“Tüm Taylandlı hayranlarım beni memnun ettiler. Sıcacık hissettiriyorlar. Tayland’da hava sıcak olduğu için böyle söyleyebilirim (Güler). Gerçekten çok mutlu hissediyorum ve tüm hayranlarımın da mutlu hissetmesini istiyorum.” Yüzünde kocaman bir gülümsemesiyle bu sözünü Taylandlı hayranlarına ispatladı.

Park Jung Min, Tayvan, Tayland ve Kore gibi asya ülkelerinde oldukça ünlü olan erkek grubu SS501’in bir üyesi olarak tanınmıştı. Solo albümünü çıkararak hayallerini bir adım daha ilerlettiğini gösterdi.Aslında sahneye tek başına çıkmak onu korkutuyordu ama hayranlarının onun yanında olması ve onu desteklemesi bu korkusunu atlatmasına yardım etti.

‘Solo albümümü çıkarırken gerçekten heyecanlı ve edişeliydim.Ama yeni deneyimlerimle bu korkumu atlattım. Kendime daha fazla inanmaya başladım ama bu aynı zamanda daha fazla çalışmam gerektiğini de biliyorum.Bu albümü hazırlarken bir sürü süreçten geçtik, hayatımdan ilham alarak bu albümde 3 tane şarkı besteledim.

Albümün çıkış tarihi ertelendi ve böylece albüm için daha fazla zaman harcadık. Daha çok çalışmak zorunda kaldım. Ama sonuç iyi olduğu için gerçekten minnettarım.

‘Not Alone Albümü”

Jung Min 3 şarkıdan oluşan single’ını bize tanıttı. Not Alone şarkısıyla tanıtını yapan Jung Min Tayvan listesinde olan Tek koreli sanatçı.
Şarkı yalnızlık hakkında olsa bile bu şarkı ‘ben yalnız bir adamım’ anlamına gelmiyor. Şarkı biz yalnız değiliz çünkü hepimiz biriz demek istiyor. Bu yüzden yalnız hissetmeyi önlemek için söylenebilecek şarkılardan biri.
Albümün bir sonraki şarkısı ‘Do You Know’. Şarkının sözlerinde bir kişiye hayatındaki özel insanı tanıyor musun diye soruyor. Albümdeki diğer şarkı da “Everyday is a Chrismas day” isimli şarkı. Bu şarkının rahatlatıcı bir tınısı var ve şarkıda da eğer sevdiğiniz bir insanı gördüyseniz her günün bir Noel günü gibi olacağını anlatıyor. Bu hayranlarının onu gördüğünde hissettiği duygu olabilir.
JungMin albümünde sert görünüşünün yanında güçlü ses efektleri ve orkestra ve rock müziğinin harmanlası bu albümü özel yapan şeylerden.
‘Cazibemin nerde olduğunu merak mı ediyorsunuz? (Gerçekten de beklenilenden de uzun süre sessiz kalmıştı) Gerçekten bilmiyorum ama hayranlarım iyi bir cevap verir belki de. Ama sevimliliğimin ve dostcanlısı kişiliğimin beni çekici yaptığı söylediğinde onlara katılıyorum.Aslında istediğim tek şey, herkesin beni Park Jung Min isimli adam olarak hatırlamalarını istiyorum

JungMin’in sıradan bir günü

‘Yeni bir eve taşındım bu yüzden müziğin yanında ev dekorasyonuyla da ilgileniyorum. Alışveriş merkezinde mobilya bakınmayı seviyorum, bu aynı zamanda benim hobim. Aynı zamanda şu an olduğumdan farklı bir karakteri canlandıracağım bir Tayvan dizisi projem var.Also. İlgi çekici olacak lütfen dizimi bekleyin ve destekleyin. Son olarak da lütfen solo albümü mü de destekleyin. Üzerinde gerçekten çok çalıştım.Ve beni bunca zaman destekleyen Taylandlı hayranlarım lütfen beni desteklemeye devam edin. Sesinizi yaşadığım yer, Kore’ye kadar duyurun.
...Ah bu çocuk yalnız olmadığını biliyo

4 comments:

  1. ne sandın eniştecim..Triples ler seni yalnız bırakmazlar merak etme :D FIGTINNG..!!! :D

    ReplyDelete
  2. Ay ay ay:))) Evet biz hep onunlayız:)))
    O bizim bitanemiz:D

    ReplyDelete
  3. evet :D bitanecik eniştelerimin içlerinden biri o da :D

    ReplyDelete
  4. hehe:) Evet bir tanesi işte:=)
    Bu arada siwon ile ilgili haberleri de artık mercek altına almam lazım:D
    olmuyor böyle küsecek bana:D
    hep kumamla ilgileniyorsun diyecek^^
    Aaa pardon kuma o oluyor değil mi:D

    ReplyDelete