Tuesday, June 28, 2011

20 soru ile Park Jung Min


Jung Min Haru Hana dergisinin 20 sorusuna cevap verdi.

Kore fan toplantıların ve gösterilerin devam ederken SS501 üyesi Kim Hyung joon  özel konuğun olarak toplantılarına katıldı.
Herkes ikinizin arasındaki ilişkinin ne kadar iyi olduğunu biliyor

JM: Hyung Joon benden küçük olmasına rağmen O benim küçük kardeşim değil , arkadaşım. Herkes Hyung Joon’a sataşan kişinin ben olduğunu düşünüyor değil mi? Aslında bu bizim ilişkimizin başka bir boyutu. Diğer yandan Hyung Joon’a sürekli zorbalık yapıyorum. (Güler)

Jung Min için 20 Soru
1-     Son zamanlarda hangi yiyeceğin lezzetli olduğunu düşünüyorsunuz?
Cevap:Hamburger,  Koredeki ajansımın karşısındaki dükkanda satılan lezzetli hamburgerler.
2-     Bugüne kadar aldığın en pahalı şey nedir?
Cevap: Doğum günümde kendime aldığım saat.
3-     Şu an en fazla ne istiyorsun?
Cevap:Zaman
4-     Şu aralar en çok ilgilendiğin şey nedir?
Cevap: İç dekorasyon. Geçenlerde yeni bir eve taşındım bu yüzden ev dekorasyonuyla ilgileniyorum.
5-     En son gördüğün rüyayı bize anlatabilir misin?
Cevap: Güzel bir rüyaydı HonKong’daydım. Rüyamda ne gördüğümü unuttum fakat uyandığımda çok mutluydum.
6-     Eğer görünmez adam olsaydın ne yapmak isterdin?
Cevap: Tehlikeli olduğundan evde kalırdım. Çünkü; eğer dikkatsiz davranırsam bir şeyler olabilir, iyi olmayan şeyler.  (Güler)
7-       İlk buluşmanda nereye gidersin? (Bir kızla buluşmasından bahsediyor)
Cevap:Öğle yemeğine çıkardım. Sevdiğim batı tarzı bir restorana ya da üst sınıf akşam yemeği yiyebileceğimiz bir yere.
8-       Sevdiğin kişiye verdiğin ilk hediyen neydi?
Cevap: Yıl dönümümüzde çift yüzüğü vermiştim.
9-       Eğer kız arkadaşın tarafından terk edilirsen ne yaparsın?
Cevap: Sadece unuturum. (Güler)
10-   Uyurken ne giymekten hoşlanırsın?
Cevap:Rahat giysiler giymeyi severim, rahat giysiler ve pantolonlar, ve göz maskesi (bilmeyenimiz yoktur sanırıjm J ), eğer yorgunluk hissediyorsam daha iyi uyuyabilirim.
11- Kolay uyuyan ve kolay uyanan tiplerden misin?
Cevap: Son zamanlarda erken uyanmami gerektirecek şeyler olmuyor ama olduğunda da menajerim beni uyandırıyor. Çünkü uyumayı seviyorum. (Tam çevirisi karmaşık olduğu için böyle toparladım.-Açıkçası bu çeviriden tam da emin değilim L ) 
12-   Sabah uyandığında ne yapma ihtiyacı duyuyorsun.
Cevap: Tuvalet! (Aslında burada Çiş diyor ama böyle yazmam daha uygun olur heralde:D )
13-   Eğer bugün hayatının son günü olsaydı ne yapmak isterdin?  (Allah korusun)
Cevap:Normal hayatımdaki gibi davranırım. Herhangi bir farklılık yapmazdım ve de ailem için dua ederdim.
14-   İçtiğinde ne yaparsın? (Alkol almaktan bahsediyor)
Cevap: Dosdoğru eve gitmek isterim. (Güler)
15-   Eğer sana bir dilek hakkı verseydi ne dilerdin?
Cevap: 20. yy’daki zamanıma 10 yıl eklerdim (Sanırım 10 yıl daha erken doğmuş olmaktan bahsediyor)
16-   Bayanlarda  tahammül edemediğin davranış nedir?
Cevap:Etrafta insanlar varken düşünmeden konuşması 
17-   Eğer kız olsaydın ne yapmak isterdin?
Cevap:Normal birisi olarak yaşardım (ünlü biri olmazdım). Her gün makyaj yapmaktan gerçekten bıktım artık bu yüzden normak biri olmak isterdim (Güler)
18-    Eğer Kız olsaydın JungMin ile çıkar mıydın?
Cevap: Tabiî ki ben iyi adamım. (JungMin’e sorulcak soru mu bu yahu heheJ )
19- Aynanın önüne geçtiğinde kendine ne söylersin?
Cevap: Fighting! 
20-  En son öpücüğün…?
Cevap: Arkadaşımın köpeği ile. Köpekleri çok sevmeme rağmen öpüşme arkadaşım olarak görmüyorum.

No comments:

Post a Comment