Saturday, June 18, 2011

49 Days

İzlenmesi gereken Kore dizilerinden biri daha...

Filmde bir kaza sonucu Bitkisel hayata geçiyor. Ölümle yaşam arasında 49 Gün'ü var. Bu 49 günde kendisi için gerçek gözyaşını döken 3 kişiyi bulması gerekiyor.

Herşeye pembe gözlüklerle bakan bir Polyananın gözlüklerinin camlarının kırılması diyebilir miyiz ki acaba?
Daha ilk 4 bölümünü izledim ve dizi hakkında görüşüm kesinlikle bu:=)
İlerki bölümlerde neler olacak 4gözle bekliyorum...

Toplam 20 bölümlük bir dizi. Tüm bölümlerin altyazısı tamamlandı.  Çevirisini "Setsuna" tamamladı. Allah razı olsun.Artık dur durak demeden tüm bölümleri bitirebilirim ^^


Bu dizideki Ruh bekçisi(Jung Il Woo)'ne izleyip de benim gibi hayran kalmayan yoktur herhalde. Daha başlarda olmama rağmen bu hayranlığımın gitgide artacağına eminim.


Evet işte filmin Posteri

...Oyuncu Kadrosu...





Seo Ji Hye

Birde korea-fans'dan aldığım bir imzayı koymak istiyorum.Çok beğendim^^



No comments:

Post a Comment