Wednesday, June 29, 2011

IU called YoungStreet

IU 28 haziran da Heechul'un YoungStreet'ini aramış:)
İşte videosu   --video-- 


Çevirisini de yaptım:) 

IU(arar): Youngstreet katıldığım en anlamlı program.
Heechul: I am very thankful. You don’t want to call in but you agreed anyway. Bugün Youngstreet'in son yayını, birşeyler söyle.
IU: Youngstreet'i Heechul'suz düşünemiyorum, Çok üzücü. Senin için zor olmalı.
Heechul: Teşekkürler.Çok duygusal,sanırım ağlayacağım. Aslında, seninde bu işi yapabileceğini düşünüyorum ama senin harika bir müzik yeteneğin var ve gittikçe kendini geliştiriyorsun, bu yüzden biraz daha bekle, bekle.
IU: Dürüst olmak gerekirse, Youngstreet'den ayrıldığımdan beri bu kadar gülmemiştim.
Heechul: Konusu açılmışken, henüz seni benimle suşi yemeye davet etmedim.
IU: Evet.
Heechul:Fırsatını bulduğumda seni ve menajerini akşam yemeğine davet edeceğim.Haydi bir IU şarkısı dinleyeyim.Önce sen kapat
IU: Hayır önce sen kapat
Heechul: BEN YAYINCIYIM NASIL TELEFONU KAPATAYIM

No comments:

Post a Comment