Tuesday, February 7, 2012

Evet Biraz Jun getirdim size ağzınız ve gözünüz tatlansın :)

Bilenler bilir Jun Sunshine Girl diğer adı glowing she olan bir dizide oynuyor.
İkinci erkek rolünde sanırım dizinin hala bir çevirmeni yok ama umuyorum ki ilerde birisi el atar bu diziye doya doya Jun izleriz. Diyeceğim ama bir bölümde gözüktüğü sahne ortalama 6 dakika felan ee ne yaparsın 2. erkek olmanın kaderi bu:D

Neyse çok konuştum görende diziyi izledim felan sanır. Yanlış anlama olmasın diziyi henüz izlemedim ama içerisinde jun olduğu için Jun'lu kısımlara göz arıtıyorum işte ne yaparsın

dizinin 6.bölümünden aldığım bir kaç gifi paylaşacağım
bu ilk gifim bu sahneyi gerçekten çok beğendim ama:D

muzurluk yakışıyor baby'me hehe:)

Dizide de ünlü birini oynayan Jun'umuzun fotoğraf çekimi sahnesinden:)
Bu da yine fotoğraf çekiminden

Bu koltuğun tasarımını çok beğendim salıncak gibi bir havası var:) 

Dediğim gibi konuyu bilmiyorum ama burada "ya kızım bıktım senden düş yakamdan ya!" der gibi bir hali var D:

Burda da şarkı diyor kapıda ya:D hemde diyafona yani hehe:D

Burada çok tatlı ama ya

Buu kısımda da endişeli ama niye acep


Bu da finaliydi

No comments:

Post a Comment