Wednesday, February 29, 2012

Ottomen nedir diyen mi var?

Şu ottomen nedir biliyor musunuz:D

Şu anda izlediğim dizinin adıdır:D

Nedir efendim bu dizi derseniz Japonya yapımı eğlenceli mi eğlenceli bir dizi.

Peki nerden geliyor bu ottomen kelimesinin anlamı, ne demektir bu ottomen, Japonya'da ne için kullanılıyor bu isim.

Biz kızların hayalini süsleyen ev işi yapabilen emek, ütü,dikiş,temizlik bunların her birinden anlayan, sadece anlamakla kalmayıp bunları severek yapan erkek modeline Japonya'da ottomen deniyor.

Bir ottomenimiz var dizide ama kırık sanmayın lütfen öyle değil aksine dizimizde kızımıza aşık felan da oluyor. Ama zevk meselesi değil mi yani bunlardan hoşlanıyor yani:)

İşte ben bu diziyi izliyorum. Bugün başladım ve 2.bölümdeyim. Gayet eğlenceli ilerliyor:D

Aa bu arada en büyük püf noktayı söylemeyi unuttum çocuğumuz ottomen olduğunu gizliyor. Çünkü annesi  çocuğunun erkek gibi bir erkek olmasını istiyor.

Neyse efendim bence izleyin görün:)

Buraya geliş amacım aslında diziyi tanıtmak değildi ya:D
Sevdiğim bir sahnenin gifini getirmek istedim aslında:D

Komik bir sahneydi:D

No comments:

Post a Comment